KURZ
Profesionálna
office manažérka

Unikátne vyskladaný kurz digitálnych, organizačných a HR zručností, vďaka ktorému bude z teba profesionálka.
Prines do vašej firmy inovácie a zdigitalizujte vaše oddelenie.

Najbližšie termíny: 28.-29.11.2024

U vás, alebo okolie Nív

Cena kurzu: 249 EUR
Trvanie: 1,5 dňa
Kapacita: max. 8 účastníkov

Čo ti kurz dá?

Unikátny prehľad zručností bez ktorých sa dnešná office manažérka nezaobíde. Budeš o krok vpred pred šéfom a zvýšiš si svoju kvalifikáciu aj možnosť získať o pár stovák viac. 

Praktické príklady z praxe

Tipy z praxe, žiadne náhodné funkcie + ľudský prístup. 

Ušetríte čas sebe aj firme

Ušetríte aj 5h týždenne pomocou zefektívnenia úloh.

Budeš viac sebavedomá

Vďaka ovládaniu digitálnych zručností a nových trendov.

Ako bude vyzerať tvoj školiaci deň?

Malé občerstvenie, káva, čaj a voda je v cene školenia. Obed si prosím prines, alebo odbehneš do kantíny. Notebook si tiež prines svoj. 
Deň 1

28.11.2024

09:00

Zoznámenie sa a kávička

Predstavíme sa a naladíme

09:15

Praktické tipy v Exceli

ovládať Excel a pomocou funkcií efektívne pripravovať reporty, databázy a šablóny

11:15

PowerPoint & Canva

budete vedieť pripraviť lákavé prezentácie, letáky, vizitky,  či spracovať video

12:45

Obed

vlastný, alebo z kantíny

13:20

AI aplikácie & chatGPT

tipy na AI (umelá inteligencia) aplikácie, ktoré vám zefektívnia denno-dennú prácu a tvorba promptov v chatGPT

14:20

Google aplikácie

tipy na AI (umelá inteligencia) aplikácie, ktoré vám zefektívnia denno-dennú prácu a tvorba promptov v chatGPT

15:45

Ukončenie prvej časti

otázky, feedback a zladenie do druhého dňa

Deň 2

29.11.2024

09:00

Základy HR a legálne povinnosti firmy 

povinnosti zamestnávateľa, HR pojmy a zorientovanie v personalistike, náhradné plnenie, chránená dielňa, recruiting

10:30

Finančné plánovanie

príprava rozpočtu na konkrétnu udalosť aj na celý rok pomocou Excelu

11:00

Organizovanie eventov

ako naplánovať skvelý večierok, konkrétne kroky, tipy na overených dodávateľov a tipy eventov, ktoré prinesú nový dych do vašej firmy

12:00

Tipy na aktuálne nástroje a aplikácie

v dnešnej spleti mnoho nástrojov je niekedy si ťažké vybrať ten správny, dám vám tipy na niektoré, ktoré mne zefektívňujú prácu

12:45

Ukončenie kurzu, foto

odovzdanie certifikátu

Pre koho je kurz určený?

V prvom rade pre každého, kto si chcela level-up svoje zručnosti a kvalifikáciu!

Kategória

OFFICE MANAŽÉRKY, ASISTENTKY, RECEPČNÉ

Ušetrite si čas, znížte frustráciu z nepoznaného, ušetrite peniaze sebe aj šéfovi. Získajte sebavedomie.

Kategória

MAMIČKY PO MATERSKEJ

Vraciate sa do pracovného procesu po materskej? Chcete zmeniť zameranie? Refreshnúť si digi zručnosti?

Kategória

ABSOLVENTKY

Skončili ste strednú/vysokú školu a nemáte skúsenosti? Poďte sa naučiť digitálne zručnosti.

Kategória

ŽENY, KTORÉ SA CHCÚ ZLEPŠIŤ V DIGITÁLNYCH ZRUČNOSTIACH

Potrebujete si zlepšiť digitálne zručnosti a byť sebaistá, prinášať inovácie v práci?

Prihláška na kurz

Neviete platiť kartou? Registrujte sa priamo cez formulár. 
Meno a priezvisko E-mail Spoločnosť Adresa
Vyberte si termín
28.-29.11.2024
Správa Súhlasím s Zmluvnými podmienkami a Pravidlami ochrany osobných údajov Potvrdiť

Recenzie od klientiek

Toto je popis bloku. Ak chcete text upraviť, kliknite a napíšte text alebo ho nahraďte svojím vlastným obsahom.
Zuzana, Union
Výborné a profesionálne vysvetlenie všetkých potrebných office zručností, ktoré sú potrebné na vykonávanie pozície Asistentky/Office managerky, užitočné rady a tipy, rada sa určite zučastním podobného kurzu v budúcnosti.
Mária, Office manažérka
Kurz bol realizovaný v nadštandardne príjemnej priateľskej atmosfére, čo má samozrejme za následok, že v spolupráci pokračujem 😊.

Výber školiteľky hodnotím jednoznačne ako dobré rozhodnutie. Vážim si ju pre jej odbornosť, profesionalitu a flexibilitu - je obdivuhodné s ľahkosťou pristupuje k vzniknutým situáciám. Je pre mňa inšpiráciou."
Katarína, Office manažérka
Kurz hodnotím ako veľmi užitočný, lebo boli vybrané viaceré zaujímavé témy a tým pádom bol obsah dobre vyskladaný z viacerých oblastí. Je základným balíčkom pre fungujúce Office manažérky, ale aj pre začínajúce OM. Určite by som sa rada zúčastnila aj iných kurzov na ďalšie témy.
Marianna, Operátorka
Martinka, veľmi ti ďakujem za tento kurz. Ja som sa chcela zlepšiť hlavne v Exceli, ale všetky informácie boli zaujímavé, dokonca grafika, ktorú som nepovažovala za zaujímavú má celkom zlákala.
Všetko bolo zrozumiteľne podané a dobré bolo počuť aj od dievčat príklady z praxe. Som rada, že som sa na to dala.

Kto vás bude sprevádzať kurzom?

MARTINA RÉVAYOVÁ, zakladateľka a lektorka 

Mám 20 ročné skúsenosti z praxe a naučím vás praktické tipy z pracovného života. Napĺňa ma práca s ľuďmi a možnosť naučiť ich nebáť sa technológií. Prednášam menším skupinám, aby každý účastník dostal pozornosť, ktorú potrebuje a jednotlivcom, a som vždy pozitívne naladená. 

Motto: „Vzdelávanie nám otvára nové možnosti.“