Najbližšie termíny:
24.4.2025
20.6.2025
Najbližšie termíny:
24.4.2025
20.6.2025
The Spot, Bottova 2/A, alebo ONLINE
Cena workshopu: 199 EUR
Trvanie: 6 hodín
Kapacita: max. 8 účastníkov
Deň 1 |
![]() 09:00 Zoznámenie sa a kávičkaPredstavíme sa a naladíme |
09:10 Kit/Mailchimpemailingový nástroj na tvorbu newslettrov, či digitálnych produktov a formulárov, landing pages. Budeš vedieť tvoriť newslettre a nastavovať základné automatizácie, či emailové sekvencie. Tento nástroj si zamiluješ :). |
10:15 Automatizácia dohadovania stretnutízefektívnim ti čas s dohadovaním stretnutí pomocou externej aplikácie, alebo pomocou tvojej kalendárovej. |
11:00 Excel/Google Sheet priateľ každého podnikateľanaučíme sa ako si viesť databázu klientov, či finančný prehľad, dám ti praktické tipy na funkcie a získaš šablóny, ktoré môžeš ihneď používať. |
![]() 12:00-12:45 Obedvlastný, alebo z kantíny |
12:45 PowerPoint & Canvanaučíme sa triky v PPT a vychytávky v Canve pomocou ktorých si jednoducho vytvoríš karusel, príspevok na LinkedIn, či Instagram, alebo sa naučíš ako si robiť videá v Canve, či leták, alebo prezentáciu. |
13:45 AI aplikácie & chatGPTtipy na AI (umelá inteligencia) aplikácie, ktoré vám zefektívnia denno-dennú prácu a tvorba promptov v chatGPT |
14:45 Využi naplno svoj Google účettipy, ktoré vám zefektívnia prácu s Gmailom, Google drive, alebo Google kalendárom, tipy a triky, ktoré ste zatiaľ neobjavili, spolu si ich nastavíme. |
![]() 15:30 Ukončenie školenia, fotootázky, feedback a certifikát |
V prvom rade pre každého, kto si chce level-up svoje zručnosti a kvalifikáciu!
Potrebuješ si zlepšiť digitálne zručnosti a byť sebaistý/á, prinášať inovácie v práci, či svojom podnikaní?
Ako freelancer/ka musíš byť od asistentky po CEO, tak si to poď uľahčiť a zautomatizovať na tomto workshope.
Vraciaš sa do pracovného procesu po materskej? Chceš zmeniť zameranie? Refreshnúť si digi zručnosti?
Skončil/a si strednú/vysokú školu a nemáš skúsenosti? Poď sa naučiť digitálne zručnosti.
Výborné a profesionálne vysvetlenie všetkých potrebných office zručností, ktoré sú potrebné na vykonávanie pozície Asistentky/Office managerky, užitočné rady a tipy, rada sa určite zučastním podobného kurzu v budúcnosti.
Workshop bol realizovaný v nadštandardne príjemnej priateľskej atmosfére, čo má samozrejme za následok, že v spolupráci pokračujem 😊.
Výber školiteľky hodnotím jednoznačne ako dobré rozhodnutie. Vážim si ju pre jej odbornosť, profesionalitu a flexibilitu - je obdivuhodné s ľahkosťou pristupuje k vzniknutým situáciám. Je pre mňa inšpiráciou."
Workshop hodnotím ako veľmi užitočný, lebo boli vybrané viaceré zaujímavé témy a tým pádom bol obsah dobre vyskladaný z viacerých oblastí. Určite by som sa rada zúčastnila aj iných kurzov na ďalšie témy.
Martinka, veľmi ti ďakujem za tento workshop. Ja som sa chcela zlepšiť hlavne v Exceli, ale všetky informácie boli zaujímavé, dokonca grafika, ktorú som nepovažovala za zaujímavú má celkom zlákala.
Všetko bolo zrozumiteľne podané a dobré bolo počuť aj od dievčat príklady z praxe. Som rada, že som sa na to dala.
z pracovného života. Napĺňa ma práca s ľuďmi a možnosť naučiť ich nebáť sa technológií. Prednášam menším skupinám, aby každý účastník dostal pozornosť, ktorú potrebuje a som vždy pozitívne naladená.