Workshop
Survival Kit


Nauč sa tvoriť newslettre, digitálne produkty, či zefektívni dohadovanie stretnutí s klientami. K tomu ťa naučím vytvoriť si prezentáciu, či cenovú ponuku v Canve a využívať Google aplikácie naplno. A ani žiaden lead ti neujde vďaka Excelu. 

Najbližšie termíny:
24.4.2025
20.6.2025

The Spot, Bottova 2/A, alebo ONLINE

Cena workshopu: 199 EUR
Trvanie: 6 hodín
Kapacita: max. 8 účastníkov

Čo sa naučíš?

Získaš praktický balíček know-how do praxe

Ušetríš hodiny mesačne vďaka automatizáciam

Naučíš sa používať digitálne nástroje bez stresu

Ako bude vyzerať tvoj workshopový deň?

Malé občerstvenie, káva, čaj a voda je v cene školenia. Obed si prosím prines, alebo odbehneš do kantíny. Notebook si tiež prines. 
Deň 1

09:00

Zoznámenie sa a kávička

Predstavíme sa a naladíme

09:10

Kit/Mailchimp

emailingový nástroj na tvorbu newslettrov, či digitálnych produktov a formulárov, landing pages. Budeš vedieť tvoriť newslettre a nastavovať základné automatizácie, či emailové sekvencie. Tento nástroj si zamiluješ :).

10:15

Automatizácia dohadovania stretnutí

zefektívnim ti čas s dohadovaním stretnutí pomocou externej aplikácie, alebo pomocou tvojej kalendárovej. 

11:00

Excel/Google Sheet priateľ každého podnikateľa

naučíme sa ako si viesť databázu klientov, či finančný prehľad, dám ti praktické tipy na funkcie a získaš šablóny, ktoré môžeš ihneď používať.

12:00-12:45

Obed

vlastný, alebo z kantíny

12:45

PowerPoint & Canva

naučíme sa triky v PPT a vychytávky v Canve pomocou ktorých si jednoducho vytvoríš karusel, príspevok na LinkedIn, či Instagram, alebo sa naučíš ako si robiť videá v Canve, či leták, alebo prezentáciu.

13:45

AI aplikácie & chatGPT

tipy na AI (umelá inteligencia) aplikácie, ktoré vám zefektívnia denno-dennú prácu a tvorba promptov v chatGPT

14:45

Využi naplno svoj Google účet

tipy, ktoré vám zefektívnia prácu s Gmailom, Google drive, alebo Google kalendárom, tipy a triky, ktoré ste zatiaľ neobjavili, spolu si ich nastavíme.

15:30

Ukončenie školenia, foto

otázky, feedback a certifikát

Pre koho je workshop určený?

V prvom rade pre každého, kto si chce level-up svoje zručnosti a kvalifikáciu!

PODNIKATELIA

Potrebuješ si zlepšiť digitálne zručnosti a byť sebaistý/á, prinášať inovácie v práci, či svojom podnikaní?

FREELANCERI

Ako freelancer/ka musíš byť od asistentky po CEO, tak si to poď uľahčiť a zautomatizovať na tomto workshope. 

MAMIČKY PO MATERSKEJ

Vraciaš sa do pracovného procesu po materskej? Chceš zmeniť zameranie? Refreshnúť si digi zručnosti?

ABSOLVENTI

Skončil/a si strednú/vysokú školu a nemáš skúsenosti? Poď sa naučiť digitálne zručnosti.

Prihláška na workshop

Neviete platiť kartou? Registrujte sa priamo cez formulár. 
Meno a priezvisko E-mail Spoločnosť Adresa
Vyberte si termín
24.4.2025
20.6.2025
Správa Súhlasím s Zmluvnými podmienkami a Pravidlami ochrany osobných údajov Potvrdiť

Moji klienti a referencie

Zuzana, Asistentka riaditeľa
Výborné a profesionálne vysvetlenie všetkých potrebných office zručností, ktoré sú potrebné na vykonávanie pozície Asistentky/Office managerky, užitočné rady a tipy, rada sa určite zučastním podobného kurzu v budúcnosti.
Mária, Office manažérka
Workshop bol realizovaný v nadštandardne príjemnej priateľskej atmosfére, čo má samozrejme za následok, že v spolupráci pokračujem 😊.

Výber školiteľky hodnotím jednoznačne ako dobré rozhodnutie. Vážim si ju pre jej odbornosť, profesionalitu a flexibilitu - je obdivuhodné s ľahkosťou pristupuje k vzniknutým situáciám. Je pre mňa inšpiráciou."
Katarína, podnikateľka
Workshop hodnotím ako veľmi užitočný, lebo boli vybrané viaceré zaujímavé témy a tým pádom bol obsah dobre vyskladaný z viacerých oblastí. Určite by som sa rada zúčastnila aj iných kurzov na ďalšie témy.
Marianna, Operátorka
Martinka, veľmi ti ďakujem za tento workshop. Ja som sa chcela zlepšiť hlavne v Exceli, ale všetky informácie boli zaujímavé, dokonca grafika, ktorú som nepovažovala za zaujímavú má celkom zlákala.
Všetko bolo zrozumiteľne podané a dobré bolo počuť aj od dievčat príklady z praxe. Som rada, že som sa na to dala.

Kto vás bude sprevádzať workshopom?

MARTINA RÉVAYOVÁ, zakladateľka a lektorka 

Mám 21 ročné skúsenosti z praxe a naučím vás praktické tipy
z pracovného života. Napĺňa ma práca s ľuďmi a možnosť naučiť ich nebáť sa technológií. Prednášam menším skupinám, aby každý účastník dostal pozornosť, ktorú potrebuje a som vždy pozitívne naladená. 

Motto: „Work smarter, not harder.“