profesionalna asistentka kurz bratislava

ČO SA NAUČÍTE

Na kurze Profesionálnej asistentky/office manažérky dostanete prehľad činností bez ktorých sa office manažérka/asistentka nezaobíde a pomôžu vám s ľahkosťou zvládať rôznorodé úlohy, ktoré dnes asistentky a OM musia zvládať. 

Kurz Profesionálnej office manažérky vám poskytne riešenia, ktoré hľadáte. Oceníte pomoc digitálnych aplikácií, počítačových programov ako je Excel a Word, organizovanie eventu už pre vás nebude problémom. Budete vedieť využiť benefity, ktoré môže firma použiť pre zamestnancov.

Počas skoro dvojdňového kurzu dostanete do rúk unikátny súhrn praktických tipov a rád zo všetkých oblastí. 

Kurz je rozdelený do 2 častí a to na digitálne a organizačné zručnosti. Digitálne zručnosti sú nevyhnutnosť každej office manažérky, aby vykonávala svoju prácu načas a efektívne. 

DEŇ 1 (9:00-16:00, obed 12:30-13:30)

  praktické tipy v Exceli
šablóny, funkcie, databázy, grafy, základy kontingenčných tabuliek…
  praktické tipy vo Word-e
formátovanie textu a tabuliek, hromadná korešpondencia, úprava štýlov, zalomenie sekcie…
  google drive aplikácie
tipy, ktoré vám zefektívnia prácu s Gmailom, Google drive, alebo Google kalendárom, spolu si ich nastavíme
  základy grafiky v office
naučíte sa vytvoriť lákavú pozvánka či leták na teambuilding, grafické pojmy, a zistíte ako jednoducho si pripravíte profesionálne posty na sociálne siete
tipy na aplikácie, ktoré zefektívnia váš pracovný aj súkromný život

DEŇ 2 (9:00-12:00)

  základy HR a legálne povinnosti firmy
povinnosti zamestnávateľa, HR pojmy a zorientovanie v personalistike, náhradné plnenie, chránená dielňa, recruiting
  finančné plánovanie
príprava rozpočtu na konkrétnu udalosť aj na celý rok
  organizovanie eventov od A po Z
ako naplánovať skvelý večierok, konkrétne kroky, tipy na overených dodávateľov
BONUS – tipy na motivačné videá, knihy, eventy.

PRE KOHO JE KURZ URČENÝ?

Asistentky, office manažérky, recepčné, administratívne pozície, mamičky po materskej, študentov, ak sa chystáte po dlhej pauze do práce.
Vyučuje sa na vašich vlastných notebookoch, prosím nezabudnite si priniesť notebook na kurz.

VEĽKOSŤ SKUPINY

2-8 ľudí

po dohode možné aj školenie ONLINE

DĹŽKA KURZU

Kurz Profesionálna asistentka/office manažérka trvá 1,5 dňa. Ak máte záujem len o prvý deň, alebo si chcete navoliť oblasti vzdelávania, kontaktujte ma cez email m.revayova@officezrucnosti.sk 

VYBERTE SI TERMÍN

17.06.2020 (9:00-16:00) + 18.06.2020 (9:00-12:00)
15.07.2020 (9:00-16:00) + 16.07.2020 (9:00-12:00)
06.08.2020 (9:00-16:00) + 07.08.2020 (9:00-12:00)
23.09.2020 (9:00-16:00) + 24.09.2020 (9:00-12:00)

ONLINE Termíny na ONLINE školenie si dohodneme individuálne, alebo sa pripojíte počas termínov vyššie.

Nevyhovuje vám termín? Nevadí, kontaktujte ma telefonicky 0904 898 403, alebo emailom m.revayova@officezrucnosti.sk a určite ho spoločne nájdeme.

CENA KURZU

199 EUR

(mamičky na materskej a neziskové organizácie majú zľavu 20%)
*pre uplatnenie zľavy ma kontaktujte na m.revayova@officezrucnosti.sk

CHCEM SI OBJEDNAŤ KURZ

 

V CENE KURZU ZÍSKAVATE

vedomosti od lektorky, ktorá má skúsenosti v HR, administratíve, projektovom a event manažmente 15+ rokov
individuálny ľudský prístup 
1,5 dňa nabitého informáciami, vďaka ktorým budete zvládať vaše pracovné úlohy s ľahkosťou
zdravé raňajky a občerstvenie počas celého dňa, vrátane kávy a čaju
certifikát o absolvovaní kurzu
zdieľané prezentácie pre absolventov kurzov
prístup k šablónam pre absolventov kurzov
10% zľavu na produkty Mary Kay a minikurz líčenia ZDARMA
V CENE NIE JE ZAHRNUTÝ OBED

Neváhajte a využite túto príležitosť naučiť sa nové zručnosti, ktoré vám umožnia automatizovať si prácu!

PODROBNÝ POPIS KURZU

Praktické tipy v Exceli
  • naučíte sa vytvárať šablóny na vyúčtovanie služobných ciest, evidenciu pošty, faktúr, pokladne a iné
  • naučíte sa používať funkcie a vzorce, ktoré urobia prácu za vás
  • zmena riadku na stĺpec, rozdelenie textu do stĺpcov, vypočítanie veku a omnoho viac
  • vytvoríte si jednoduchú databázu a naučíte sa ju používať
  • prejdeme si formátovaním tabuliek, čím vytvoríte farebne lákavé reporty
  • osvojíte si používanie klávesových skratiek
  • naučíte sa zoradiť dáta v tabuľke pomocou filtrovania
  • objavíte ľahkosť prepájania 2 excelovských dokumentov
  • ukážeme si, ako si zjednodušiť opakované akcie pomocou Excelovských možností
  • nastavíte si parametre na tlač, či úpravu hlavičky a päty
Praktické tipy Word
  • naučíte sa vytvárať formátovať text aj tabuľky
  • naučíte sa používať hromadnú korešpondenciu na zasielanie listov, tlač nálepiek, alebo obálok
  • ukážeme si ako sa prelinkuje Excel s Wordom
  • prejdeme si vaše konkrétne otázky na Word
Základy grafiky v office
  • vytvoríte si pozvánku, či leták na 10. výročie firmy, alebo vianočný večierok
  • pripravíte si fotky a obrázky na sociálne siete
  • naučíš sa využívať  MS Word, Power Point aj Canvu na tvorbu letáku
Google Drive aplikácie
  • naučíte sa využívať Google kalendár tak, že s prehľadom zmanažujete kalendár šéfovi, aj celofiremný kalendár
  • naučíte sa používať online aplikácie, ktoré máte k dispozícii kdekoľvek a kedykoľvek
  • budete vedieť zefektívniť spoluprácu viacerých kolegov na jednom dokumente
  • prevediem vás vytváraním, zdieľaním, ukladaním, nastavovaním notifikácií a vyhľadávaním online dokumentov
Základy HR a legálne povinnosti firmy
  • dozviete sa o povinnostiach zamestnávateľa
  • naučíte sa základné HR pojmy pre lepšiu orientáciu v personalistike
  • prejdeme si druhy pracovných pomerov, naučíš sa aké zmluvy vytvárať, aj o súvisiacich dokumentoch pri nových zamestnancoch
  • zistíte, čo je náhradné plnenie, chránená dielňa a sociálny fond
  • dostanete neodolateľné tipy na množstvo benefitov
  • naučíte sa základy recruitingu, oboznámite sa s onboarding a adaptačným procesom pre udržanie nových zamestnancov
  • získate šablóny na HR dokumenty
Finančné plánovanie
  • naučíte sa pripravovať rozpočet na teambuilding, na projekt, na oddelenie
  • naučím vás, na čo nezabudnúť a čoho sa držať, aby váš rozpočet bol čo najpresnejší
Organizovanie eventov od A po Z
  • naučíte sa naplánovať skvelý večierok, s ktorým budú spokojní zamestnanci aj šéf
  • dostanete tipy na overených dodávateľov
  • dostanete konkrétne kroky, aby ste nezabudli ani na najmenší detail
  • získate tipy na rôzne eventy
Aplikovanie vedomostí do praxe
  • okamžite po ukončení kurzu viete aplikovať vedomosti do praxe a zefektívniť chod firmy
  • po ukončení kurzu, som vám k dispozícii na konzultáciu v prípade potreby
  • šablóny a detailne spracované prezentácie vám budú nápomocné pri nasadzovaní nových procesov, zefektívňovaní práce
CHCEM SI OBJEDNAŤ KURZ

MIESTO KURZU

HubBratislava, Černyševského 10, Bratislava (za TPD), mapa
alebo
Kanadský Inštitút, Obchodná 45, Bratislava (pri H&M)

Miesto kurzu je upresnené pár dní pred začatím kurzu.

ŠKOLENÍM VÁS BUDE SPREVÁDZAŤ

martina revayovaMartina Révayová, lektorka a zakladateľka projektu OFFICEzručnosti.

Mám 15 ročné skúsenosti z praxe a naučím vás praktické tipy z pracovného života. Napĺňa ma práca s ľuďmi a možnosť naučiť ich nebáť sa technológií. Prednášam menším skupinám a jednotlivcom a som vždy pozitívne naladená. Motto: “Vzdelávanie nám otvára nové možnosti.”

Novinky na Instagrame alebo Novinky na Facebooku

CHCEM ZÍSKAŤ KURZ PRE SEBA ZADARMO

PRIHLÁSIŤ SA NA KURZ PROFESIONÁLNA ASISTENTKA