O lektorke Martina Révayová
Som Martina Révayová a kariéru som odštartovala vo firme
IBL Software Engineering, ktorá vyvíja meteorologický softvér, kde som začínala pred 20 rokmi ako asistentka riaditeľa firmy (výhercu „Podnikateľ roka 2017„). Takmer žiadne skúsenosti – zato však veľké odhodlanie pracovať. Skúsenosti, ktoré vám odovzdám na mojich kurzoch, som nadobúdala postupne.
Moja kariéra pokračovala v startupe Photoneo, kde som sa venovala HR managementu a hiringu, spolu s vedením office managementu.
Posledného 4,5 roka som venovala neziskovej organizácii SAPIE, kde som sa venovala office managementu, grafike, sociálnym sieťam, administrácii interných systémov, organizácii eventov a rozvoju členskej bázy.
Čo získate a prečo si vybrať práve mňa?
Naučím vás/vašu OM pracovať efektívne a bez stresu
Digitálne zručnosti vám pomôžu byť v kurze
Vyberte si kurz verejný, alebo šitý vám na mieru
Uzavretá skupina pre office manažérky
Ale aj pre každého nadšenca digitálnych zručností, pravidelne tipy na novinky, aplikácie, tipy na funkcie.
Ak chcete, dokážete, čo si zaželáte
Pracovala som na rôznych projektoch od administratívy, cez manažment kvality, organizovanie eventov pre zamestnancov aj zákazníkov, HR až po riadenie IT projektov. Z nenápadnej asistentky som sa vypracovala až na pozíciu Chief Administration Officer/HR Manager.
Mojou srdcovkou je organizácia eventov a manažovanie projektov. Z IT firmy sa na mňa nalepili vychytávky, triky zjednodušenia a využívanie aplikácií.
Úprimne? Do práce som ráno vstávala s radosťou a tešila som sa na nové výzvy. Áno, práca vás môže aj baviť a napĺňať, aj v dnešnej náročnej dobe. Nenechajte si to vziať! Každý človek sa rozvíja a aj ja som sa rozhodla si na chvíľu oddýchnuť a skúsiť niečo nové. Slovenský startup Photoneo. Znova IT firma s novými výzvami v inom odvetví. Roboty, automatizácia, 3D skener. Zavádzala som procesy, guideliny, viedla HR a Office oddelenie. A po necelom roku prišiel nápad na vytvorenie kurzu Profesionálna office manažérka zameraný na digitálne zručnosti. Dievčatá po strednej alebo vysokej škole na pohovoroch nemali vôbec znalosti z Excelu. Kamarátka mi vravela, že nevie využívať všetko, čo ponúka Google calendar alebo Gmail.
A tak vznikol raz cestou z práce nápad na podnikanie.
Mojím cieľom je odovzdať vám skúsenosti, ak hľadáte spôsob ako si zefektívniť prácu, zlepšiť svoje digitálne zručnosti, hľadáte nové tipy alebo len potrebujete spoznať nových ľudí.
Je skvelé, že dostanete informácie ako byť úspešná/ý asistentka, office manažérka v jednom balíku. Nemusíte ísť na kurz Excelu, kurz personalistiky, kurz office manažmentu, ja vám všetko odovzdám v 1,5 dňovom kurze.
Následne som 4,5 roka bola súčasťou neziskovej organizácie SAPIE, ktoré sa venuje digitalizácii a inováciám. Odovzdávala som tu svoje skúsenosti digitálnych zručností, ale taktiež naberala ďalšie skúseností v oblasti marketingu, grafiky, digitalizácie, manažmentu eventov a rozvoja členskej bázy.
Prečo práve JA?
Mám reálne skúsenosti v office manažmente a operations, neustále sa vzdelávam, prinášam novinky. Mám potrebu vám odovzdať vedomosti a podeliť sa o úžasné vychytávky, ktoré zjednodušujú život. Som pozitívne naladená a vediem kurz s ľahkosťou a úsmevom.
Aj vy chcete ráno vstávať happy?
Stresu máte v práci a doma určite dosť. Prídite si ku mne po vedomosti! Verím, že si odo mňa odnesiete informácie a vychytávky, ktoré vám zlepšia pracovný aj osobný život. Veď práca nie je len o prostriedku na získanie peňazí, ale aj o poslaní a kreativite.
Viac sa o mojej kariérnej ceste dozviete na Linkedin profile.